2010-03-10
 21:35:06

-

liten är hemma, fast hon sover sen några timmar tillbaka.
jag har saknat henne, det har gabbe också.
som det känns nu vill jag aldrig att hon ska sova någon annan stans igen!
men mormor,morfar & farmor,farfar vill nog låna henne nästa vecka igen redan.
jag kan förstå det, hon är sötast i världen!

Gabbe är & tränar. sent, 21-23.. i heby dessutom. så han är inte hemma fören
23.30-24.00, då är dusch, äta något & sen bumms i säng för hans del, haha ;)

jag är aptrött redan nu, men jag vet att jag kommer inte kunna somna fören hjärtat kommit hem! ska fixa iordning för imorgon bitti, med välling & sånt, kanske lägga mig i ett bad eller titta på någon film? konstigt nog så somnar jag alltid när jag tittar på film,
samma sak med bio. haha jag vet, jag är skit tråkig!

jag vet att de va något jag skulle göra imorgon, men jag kan inte komma
på vad. :/ så drygt! jag lär börja skriva upp sånt där.. för jag har minne som en guldfisk!




tvätta ansiktet, smörja in mig, borsta gaddarna, byta om till natt-dressen
& fixa allt annat fix för imorgon nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: