2010-03-14
 19:54:24

-


Emilia har precis somnat, hon fick lite mat & sen somnade hon i min famn.
hon sa mamma idag, för första gången. alltså hon har väl sagt typ "amamam" tidigare,
men idag tittade hon verkligen på mig & sa mamma klart och tydligt!
jag vart så glad, lillsötan.

Gabbe är på träning, haha för ovanlighetens skull! ;)
jag gillar´t, han håller sig i form & han gillar de han gör, de är huvudsaken!
+ att hans träningar är inte så långa heller, men jag hinner börja sakna honom iallafall! ;)
för han är bäst i hela världen!



jag kör på osminkat! struntar i hur ful jag är, men man lär låta huden andas, så varför
kladdar man alltid på sig massa skit egentligen? jag har faktiskt fin hy, tillskillnad mot många andra. så på så sätt förstår jag kanske varför alla kladdar varje dag! stackars krakar!




emilia är fortfarande förkyld & har lite feber, pluttan. :(

film &  massa mys ikväll,
Puss på det!


Jennie

Du är ju lika fin och sööt ändå :O



PUBLICERAT: 2010-03-14, 20:11:38 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: