2010-03-17
 21:40:03

*

-
mitt hjärta är & tränar & lillsnuttan sover sen några timmar tillbaka!
och jag är mätt, mhmm. vi har ätit tacos & jag gillar det. kanske lite för mycke ;)
har inte gjort så mycket idag, varit nere på stan & fikat med lee och mona,
tog oss en halvtimme att hitta ett café som inte var fullt, men det gick tillslut. ;)
sala består bara av pizzerior & café´er, så egentligen borde det kanske inte vara
så svårt att hitta en sittplats? `meeen ja, kanske borde ta bort några stycken &
öppna bättre klädaffärer! det skulle iallafall jag gilla :) eller någon väskaffär?
mm, eller en till skoaffär, men bättre utbud! In my dreams!
hur som helst..  så köpte jag lite underkläder också! :)

Gabbe & emilia har varit hemma idag, byggt en kojja & busat.
jag fick se en film som gabbe hade filmat på emilia i sin lilla kojja, & hon gillade
den verkligen. idag hörde gabbe också när emilia tittade på mig & sa mamma.
helt sjukt egentligen att ett ord kan göra en så glad! :)
våran fina lilla tjej, världens vackraste!
Imorgon blir hon 9 månader, vad tiden går fort..
-
jag har iallafall kommit på att jag är sämst på att hålla saker,
varje gång jag ska överraska gabbe med något så försäger jag mig.
den här gånger försa jag mig bara om en tröja som jag köpt till honom,
resten såg han på orderbekräftelsen, haha ajdå! ;)

ska göra iordning en kopp the & bädda ner mig i soffan,
men måste hålla mig vaken annars kan det sluta med en sur sambo som
står utlåst utanför, då han inte har några nycklar med sig! ;)





Ni förgyller min dag med så mycket kärlek!
Ni är mitt allt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: