2010-03-01
 07:10:08

måndag!

tidig morgon, min tur att ta lillsnuffs! :)
hon vaknade första gången runt 5, somnade om lite.
hjärtat ligger fortfarande & sover, och emilia leker runt med katten..
dags för frukost snart, sen hoppa in i en dusch & börja fixa i ordning sig!
Igår mådde vi som förtjänat, haha- svin trötta! + att jag har nog fått
en spricka i ett revben, det är inte skönt kan jag lova. men har ingen aning
om hur eller när!

Putte kom förbi igår, & vi lagade i ordning tacos & tittade på
OS-finalen, jag somnade. men jag sa faktiskt att de skulle sluta 3-2 till kanada! ;)

Idag ska vi åka & storhandla, & jag lär betala räkningar & sånt tråk nu.





` frull & räkningar vare nu ja!

jag älskar min familj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: