2010-03-22
 08:05:18

sovmorgon in my ass!



klockan 06.00 vaknade jag imorse på min sovmorgon, & jag kan inte somna om.
ska bara ta mig ork till att äta frukost & kasta på mig kläder, sen vid 9
ska jag & natalie åka och hämta lilltösen från mamma, åka & handla och sen hem till dom
och luncha & emilia ska åka pulka.. wie! har inte sett deras valp än heller, ska bli fuun!

gabbe gick upp tidigt & är i västerås nu.

på torsdag kommer syster & krille hem, åh :) em´s gudföräldrar, hon saknar dom nog!
& snart är det april. den 11e fyller mamma år, min & gabbes dag. Och mamma & pappa
ska gifta sig då, höhö ;* trodde man aldrig, men jodå! fast dom skippar kyrkan och sånt tjaffs, & kör på lite mindre. så jag planerar bröllopspresenter o jaa allt sånt.
det är svårt, när man vill ge dom jorden men jag är inte riktigt så tät..
än, men det kommer.. belive me! en vacker dag är jag miljonär & då ska jag ge
mamsen & papsen en egen ö ;)


frukost var det & försöka få bort kudden som sitter kvar i ansiktet.
slå en signlare till mamsen & höra hur natten har gått också, så klart.
fast jag vet redan att snuffsan varit snäll, hon är en bebis av världsklass.


/M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: