2010-03-25
 09:26:59

tandis!

emilia vaknade 08.00 idag, alldeles lagom tid & inte en minut för tidigt! :)
hon ska på sitt första tandläkarbesök idag, haha. sött!
jag undrar hur dom ska göra, jag menar hon ska väl inte ligga som
en annan i stolen alldeles själv? haha, dom tittar väl kanske bara lite snabbt
i munnen på henne så allt ser okej ut, kanske så dom växer rätt eller något? äh, jag har ingen aning. det visar sig senare! just nu står lillan & leker tittut med mig, så jävla söt.
hon står & gömmer sig bakom en stol sen tittar hon fram & skrattar som bara den.

idag kommer mikkis & krille hem. fast dom är bara hemma tills på söndag,
men det är alltid något! & dom kommer ju hem igen till mamma & pappas bröllop! :)
så vi ska hem till mamma senare, & emilia ska vara kvar där över natten så mikkis hinner
umgås med henne så mycke som möjligt!

jag känner mig inte på så bra humör idag, jag blir en riktig bitter-fitta när jag har min mens! humöret går upp & ner, och man skulle kunna tro att jag är schizofren! ja, uh.. det kan inte vara världens lättaste att leva ihop med mig.








PUSSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: