2010-03-13
 08:55:06

13 mars!

Jag sitter & dricker mitt kaffe, som smakar pyton! jag måste vara
en av dom sämsta på att koka kaffe.. konstigt nog så blir alltid
alla andras så mycke godare än mitt, inte bra. med med lite socker så
går det i! Gabbe vill inte att jag ska dricka kaffe på kvällarna, "jag blir så speedad"
haha, så jag passar väl på nu!

Gabbe är & ska spela match & jag håller tummarna som alltid.
han gick upp redan 06.30, någon timme innan emilia vaknade.
hon är dunder förkyld, min lilla skrutta. stackarn! + 3 tänder på G,
de kan inte vara lätt. men hon har sovit bra dom här nätterna iallafall, 17.30 - 08.30-09.00,
men hon har mardrömmar på kvällarna! :(



dags för en snabbdusch & fixa iordning mig snabbt, ge emilia lite gröt & lägga henne ett tag. sen ska jag tömma kameran & lägga in lite nya pics ;* &
videon på lillan!


Jennie

Sååå fiiiin :O



PUBLICERAT: 2010-03-13, 20:45:23 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Jennie

och du finis.



PUBLICERAT: 2010-03-14, 18:31:31 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: