2010-03-25
 23:42:10

barnvakten från helvetet! :/

kom hem från mamma, gick förbi åkahallen & hyrde 2 filmer.
bronson & young single & angry- båda sög!! young, single... den spolade vi bara genom, helt värdelös! & bronson, den var helt sjuk. ruttet! sen kom erik förbi ett tag, han & gabbe
satt och nördade framför datorn, & jag har storstädat lägenheten & tvättat,
hängt tvätt & ja, varit duktig helt enkelt. ;) mm, just doing my thing!

fest i helgen?! det lutar åt det, men jag vill inte lämna bort emilia,
eller ingen av oss vill. så vi kanske har henne hos mamma typ, umgås med
na hela dagen tills hon somnat, sen kan man ta någon öl bara, & sover sen hos mamma.
då träffar vi ju lillan så fort vi vaknat igen! smart va? haha.
lillskruttan, hon är verkligen det finaste som finns!

på tal om små barn, såg nyss ett klipp på aftonbladet..
fyfan, att det finns människor som är kapabla till att göra sånna saker?!
om man inte tycker om barn, varför väljer man då ett yrke som barnskötare?
jag tycker då fan inte om barn, ingen annan´s förutom mitt eget. jag skulle inte
vilja jobba inom något sånt där, men skulle jag gjort de så skulle jag aldrig någonsin kunna beté mig så där mot en sån liten plutt! helt hjälplös & säkert livrädd, stackarn.
tyckte iallafall att föräldrarna var starka som anmälde det, istället för att göra något
riktigt dumt mot barnvakten, kan inte ens tänka mig vad dom kände när dom såg den där
filmen.

`nemen, jag kanske har blivit lite känslosam sen emilia kom till jorden, hah. innan skulle jag nog tänka "ajdå, stackars kidoo! " , rynkat lite på ögonbrynet & struntat it sen.

.. men titta så får ni se! :/
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6841318.ab
-
nej ska lägga mig i soffan & pussas med älsk!
love for ya´all!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: