2010-03-26
 18:10:45

vad fan ska jag ha på mig?!

åhhhh, jag kom på här för någon timme sen exakt vad
jag skulle ha på mig ikväll. "den lilla svarta", en av dom jag har som jag gillar,
sitter perfekt! letade igenom garderoben nyss & hittade den inte,
nej den ligger ju hemma hos mamma! :/ så nu är frågan - vad fan ska jag ha på mig ikväll?!
igen. alltid samma sak, oavsett om jag köpt nytt under dagen eller inte, jag står alltid
som ett fån senare! jag har nog något nytt hemma jag inte använt något än, men
nu hade jag ju liksom föreställt mig hur jag skulle se ut ikväll. nu är jag inte lika taggad kan jag säga! orkar jag gå heeela vägen hem till mamma & leta rätt på linnet? ah,
jo visst fan ska jag göra det! oh, jag som hällt upp ett glas öl & fixat bubbelbad. :/ får bli bad & mys senare!

nej lååångpromenad vare ja`a, haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: