2010-05-09
 16:00:56

-

Gabbe är på match, heja heja. som alltid annars så håller vi tummarna!
hade tänkte åka & titta, men det blåser ute & em´s har precis varit förkyld.. så vi stannade
hemma! jag har iallafall hunnit med all tvätt & städning. jag städade & emilia gick efter
och smutsade ner, vi är inge bra team hon och jag. köket är värst, hon öppnar alla skåp/lådor och drar ut alla prylar, verkligen slänger dom runt sig. hahah! hon är busig. & vi
lär åka till ikea och köpa sånna här säkerthetsprylar för barn! nu har jag precis fixat iordning mig lite snabbt & emilia satt brevid och härmade mig. hon ville också borsta håret & smörja in sig, lätt fixat. nu är hon lika snygg som sin mamma!

lee, fredrik & joppe skulle komma förbi lite senare och säga hej.
sen ikväll ska jag hem till mona, dricka lite vin & spela monopol :) mys med min bästa!
ska bli fuuun!


love love love!




nu ska jag & em´s klä på oss och springa ner till ballen (åkrahallen)!
puss/m


Emelie

Busunge:P snart kommer säkert Silas börja hehehe:P vart på åkra bor ni? om man får fråga:)

ha det så trevligt ikväll



PUBLICERAT: 2010-05-09, 17:55:54 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
jennie

Hahhaha vad gulligt , springa efter mamma haha, aww lika snygga med (: så fin du äär på dom :O



PUBLICERAT: 2010-05-09, 20:13:23 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: