2010-05-10
 20:58:29

-

Måndag!
em´s vaknade strax före 08.00
jag kom hem ganska sent igår, & det vart inte bara 1 glas vin heller..
så jag var inte dåligt trött imorse, det kändes som om jag fortfarande sov på vägen till frukostbordet. men jag överlevde dagen ;) lee kom förbi ganska tidigt så vi har spelat
monopol, beställt pizza & bara segat. gabbe gick hem till sina päron en stund & tog
em´s med sig. jag själv har inte ens varit utanför dörren idag, haha.
liten somnade för någon timme sen, hon har varit så mysig idag. hon satt & lekte en liten stund inne på sitt rum, sen tittar jag till na lite fort, då sitter hon på sin gunghäst. tänkte inte på det så mycke, men sen slog det mig- hur fan kom hon upp på den själv? & hon kan ramla ner & slå sig. hahah, tog en liten stund för mig att koppla. hon har seriöst börjat klättra på allt, en liten klätterapa :)
nu är det hockey på tv. Gabbe har precis spöat mig i monopol, faktiskt första gången men det söög! .. och jag kan inte släppa´t heller, haha. jag vill ha revanch (stavning?!)

lite one tree hill nu, poppa popkorn & sen blire mer monopol!
sen pussas med min fina, kanske lägga sig i ett bad också. himlans mys! :)

jag blir irreterad på att texten inte går att centrera, men jag orkar inte försöka göra något
åt det heller, så det får helt enkelt se ut så här!


MÖRKHÅRIG?!


LJUST MED MÖRKT UNDERHÅR?!


.. ELLER LJUSHÅRIG?!


eller något där mittemellan, haha. så här snygg var jag när jag
började färga från svart till mitt blonda hår jag har nu.. enjoy!



hahah!
poppaaaa popkorn nu, muuums!
PUSS!


Emelie

Hel blont tycker jag:)



PUBLICERAT: 2010-05-10, 21:31:14 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Jennie

Nej hel blondt finaste.



PUBLICERAT: 2010-05-10, 21:58:00 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Emelie

Han kryper i hela lägenheten redan hehe:P hinner verkligen inte med. jaha där okej:) trivs ni där?



PUBLICERAT: 2010-05-10, 22:21:41 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Natalie

Ljust med mörkt under=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: