2010-05-16
 22:27:01

-

som sagt så har jag slutat snusa, någon timme över 3 dygn nu.
men jag har faktiskt fuskat. 2-3 snusar har jag tagit, och ja, okej jag har rökt lite också.
men jag har lättare för att sluta röka än snusa så jag själv tycker att jag är grym.
för att faktiskt ha snusat 7-8 år & på slutet nästan en dosa om dagen så är jag riktigt duktig. dags att sluta tycker jag, för det första så kastar man bort pengar man kan lägga
på något mycke roligare & hälsosammare om inte annat, & till den största anledningen till att jag slutar; tänderna! jag vill inte få gula, missfärgade tänder. har antagligen bara tur som sluppit de hittills! ibland känner jag liksom att jag inte behöver ta en snus, men gör det ändå. inte bra, men nu är det slut på det. Gabbe fortsätter men I´m done with it!'
det fulaste som finns är väl ändå en riktig pingla som är snyggt klädd, snygg i håret & ja´a hon har allt typ- sen öppnar hon käften, nästintill oranga tänder. fysatan så äckligt!
jaja, det var min mening om det hela!

vad har vi gjort idag?!
em´s vaknade 08.45. härliga sovtider den senaste veckan, I love it.
gabbe ville ha nybakat bröd till frukost, & jag är inte sämre än så.. så ja, tro det eller
ej men jag ställde mig & bakade bröd till honom! och han gillade det, HA!
mitt morgonhumör brukar inte ligga på topp, känns som om det blir sämre med
åren, haha. lider redan med gabbe om han ska vakna ihop med mig när jag är 45,
stackars krake. nejdå, jag behöver bara 2-3 minuter på morgonen sen är jag fit for fight,
och välkomnar en ny dag med nya möjligheter. det lät bra, men så är det kanske inte riktigt. lite grining med lite halvruttna kommentarer har jag nog iallafall den första
halvtimmen varje morgon. när vi hinner mysa någon minut innan uppstigning så brukar
min dag börja så mycke bättre! äh, kanske inte så intressant att läsa om mitt kassa morgonhumör?! så skippar det nu! vi har iallafall varit & lekt med em´s i parken massa
idag och hon har varit en solstråle som vanligt. tog en halvlång promenad, sen förbi
mami & papi och sa hej. liten somnade för några timmar sen, & jag och gabbe
har spelat fotboll´s match i köket. vi har köpt ett litet mål till emilia, men egentligen
till oss själva. svin roligt iallafall, & gabbe skrattade så han var nära att
kissa på sig.. haha!

nu är sporten på tv slut, & gabbe tog tag i bollen. (dags för en ny match)
håll tummarna för mig, denna gång ska jag vinna =D & förhoppningsvis så kissar inte
gabbe på sig, hahah.

PUSS!



mys i hjärtis-skjärtis stoora mysiga tröja!


Jennie

Ooj vad länge du har snusat då :o, då är du duktig ja om du nästan tar en dosa eller vad det stog hehe.. finis på bild igen , bra att du säger det om dig själv.<3



PUBLICERAT: 2010-05-16, 22:42:53 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Jennie

Ojoj ,:o aww, nattii<3



PUBLICERAT: 2010-05-17, 00:19:12 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: