2010-05-23
 10:24:55

-

Igår morse mötte jag & em´s upp mona, drog hem till mamma. glassade
i solen, grillade, spelade kubb & gick och badade rufus!
emilia badade i sin pool så klart & hon gillade det! när hon somnat och gabbe
glodde på fotboll så gick jag & mona ner till parken & tog ett glas vin och snackade skit typ. sen började det så klart regna, då drog vi hem till dom & beställde pizza!

idag har jag precis spöat gabbe på fotboll i köket, vann 2 av 2 ggr.
första gången försten till 10 & andra försten till 5, så nu är han suur! hahah,
vi ska spela en till match sen, gabbe leder med 1-0!
buuu!

vid halv 7 ska jag & em´s åka ut med lisen och titta på gabbes match.
derby, ska bli roligt. hoppas att emilia är på bra humör bara. ska försöka få henne att
sova lite annorlunda idag så hon orkar hålla sig vaken & hejja på pappa :)

kasst väder idag så det blir en hemmadag, förutom fotbolls matchen så klart.
tror emilia tycker de är helt okej det med :) & jag ska fylla ett bubbelbad nu, vaxa benen & fixa! perfekt dag för sånt om inte annat!

sorry för tråkig uppdatering! :)
/M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: