2010-05-29
 20:32:32

-

våran dator har gått sönder, eller typ hårdisken har lagt ner
sin verksamhet så vi har inte haft någon dator på ett par dagar, men idag fick vi en ny laptop! =D I´m so happy!


kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort sen sist,
jag & hjärtat har börjat spela iallafall, haha. var ner hotellet här om dagen
& lirade på maskinerna, jag vann! men dom pengarna spelade vi upp igen, haha. helt sjukt hur fort hundringarna ramlar iväg. tråkigt! börjat köpt trisslotter har vi också gjort, & börjat tippa på fotbolls matcher! & imorgon spelar vi antagligen på hästar? haha, ja! de är bättre de, man behöver inte lägga så mycke pengar, så förlorar man så är de ingen jätte stor förlust, inte som på maskinerna iallafall.. spelat minigolf gjorde vi också här om dagen, jag förlorade. är lite ringrostig efter vintern, buu!


ikväll är nog hela stan ute & festar, men vi sitter här hemma i soffan.
fotboll på tv´n & em´s sussar så sött på sitt rum. härligt tycker jag! :)
hon har blivit en riktigt klätterapa den där damen, hon kommer upp själv
för soffan nu. lite läskigt tycker jag, nu kan man inte lämna henne i några sekunder längre, utan måste ha uppsikt heela tiden! lite skillnad mot när hon var "nykläckt" hahah, då iallafall låg hon i soffan & sov och kunde inte röra en fena. då kunde man lägga upp na på skötbordet, gå ut i köket & hämta sin juice & sen hämta henne. men nu är hon som en krokodil, hon rullar runt överallt, studsar, kryper, går ja.. ya´ll get it. hon är överallt!

idag har vi varit & storhandlat, så skönt när de är gjort.
och sen varit & köpt datorn så klart =D I like it alot! sen har vi mest tagit
de lungt. mamma & pappa har varit förbi en sväng, vi bjöd på mat.
lövbiff, potatisgratäng & sallad, det var mums! & så har vi varit hem till siv &
roland en stund & sagt hej, & tackat roland för datorn. då det var han som betalade den :)

men nu är frågan hur man kopplar datorn till tv´n? vi har sladden & allt,
men är det någon inställning eller sånt tjaffs man måste ändra? äh, de visar sig.

ska göra iordning kvällsmackor & te snart. sen titta på one tree hill på våran nya fina dator! ;)
- & till det som alla undrar över, eller inte. om jag fortfarande hållt upp med snuset? Jupps! inte en enda snus har jag tagit på jag vet inte hur länge, endast nikotin&tobaks fritt. tjuvrökt har jag gjort, men dragit ner en massa på det också! I´m greeaaat! yes I am..

ska pussas med min fina pojkvän som sitter brevid mig!
PUSSSS/M.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: