2010-05-07
 20:32:59

-

har inte skrivit på ett tag igen,
har haft fullt upp ;) em´s har tagit sina första steg sen jag skrev sist iallafall.
eller hon hade väl tagit något enstaka då, men nu så. hon är redo för att börja gå helt, hon är lite rädd bara! men när som helst.. :) hon somnade tidigt ikväll, över en timme sen
så somnade hon så snällt så i sin säng efter lite nattvälling. igår var gabbe i västerås &
spelade match, (dom förlorade, buu.. men mitt hjärta gjorde 2 mål iallafall!) ..
em´s somnade inte fören 22.15 på kvällen. hon hade knappt sovit något på hela dagen &
var såå trött, men hon ville sitta uppe & leka o hålla mamma sällskap tills pappa kom hem,
hon var på strålande humör & så mysig. vårat fina lilla hjärta!
ja, man älskar na bara mer & mer för varje dag som går.
-
& vad har hänt sen sist? datorn har fått virus igen, woho. för omväxlingskull!
vi har shoppat massooor.. till oss, em´s såklart & lägenheten :)
jag har lyckats blivit någorlunda blond nu, iallafall så man törs visa sig ute! ;)
idag har vi varit hos mamma & pappa och grillat, mums! mikkis & krille är
hemma i sala under helgen så det var väl roligt att träffa dom också. spelat fotboll har vi
också gjort idag! :) nu är det fotboll på tv, efter det ska vi spela monopol har jag bestämt & gabbe har lovat ;) slänga på en tvätt ska jag iallafall göra nu!

& till den med sina roliga kommentarer..
om du nu är så svartsjuk på mitt liv, tjockis. & inte gillar att läsa min blogg, så göre
inte. & ja, jag ska börja äta, för det har jag aldrig gjort i hela mitt liv.
fuck that!

love love love


em´s söta kaningaddar, hahah =D


jennie

sööööta , äntligen nya bilder .......:D



PUBLICERAT: 2010-05-07, 23:30:24 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Emelie

Hej!

Ja du har helt rätt:). Alltså han får ju inte äta mycket men han får smaka:) ja salt och socker är inte bra i för mycket mängder:)

ja det är inte kul att vara tjock om man är liten så det tänker jag på

btw emilia är jättefin

ha det bra



PUBLICERAT: 2010-05-08, 11:44:58 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
natalie

SÖÖÖTA!! va stor hon har blivit=) Vi måste ses ngn dag=)


Emma

vilka söta bilder på er =) <3



PUBLICERAT: 2010-05-08, 19:22:53 | URL: http://emmmmaf.blogg.se/
Emelie

det är bara bra med oss:D nej han e ju inte liten längre:O:P det går skit fort. han e snart 8 månader liksom:O usch det går föööör fort:P klart du får:P

skalbagge är lösenordet:P



PUBLICERAT: 2010-05-09, 12:10:09 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: