2010-05-20
 20:41:37

rip!

kan ju börja med att skriva-

vila i frid, max alfredsen!

sorgligt men sant, kände inte alls max på senare år som tidigare men klart man berörs av att en människa "går & dör" när man ändå stått varandra nära tidigare. undrar varför det var just honom det gick utför, för? så ung, pappa & allt. tycker synd om hans nära & kära!
ta det inte på fel sätt, men dom måste ändå vara lättade av att äntligen veta
sanningen, istället för att gå runt i ovissheten & inte veta någonting. nu kan dom
börja sörja på riktigt!

-

jahaa, här sitter jag. nybadad & nyfixad för att gabbe ska komma hem! em´s har somnat för 1½timme sen ungefär. sötsnuttan låg i sängen & pratade och lekte med sina mysdjur sen somnade hon så snällt så! gabbe är på träning, han plingade nyss så han är on his way home :) fun, i miss my sexy..

vi var emilia-lediga igår, var ett tag sen så det var uppskattat. då em´s sov
tokdåligt natten innan, vet inte om hon hade solsting eller bara ont i magen!?
hur som helst så fick hon sova mellan oss, för första gången på jaa.. sen hon var bebis, alltså pytteliten. typ 1 månad kanske? men nu mår hon bra & sover som vanligt, hela nätterna, 12-15 timmar! vi är så lyckligt lottade :) kom hem sent igår då jag & lee var och
hjälpte ola med att städa hans hus! puh, säger jag! vad med prylar, fyfan.. det gick bra iallafall, & nu är det någonlunda "bobart!"

idag tog jag sällskap med lee till hennes praktik ett tag, sen kom gabbe & roland
och hämtade mig så vi åkte hem till mamma & pappa.  jenny, karl, alexander & lilla moa kom förbi där, roligt faktiskt.. speciellt då emmis & moa är lika gamla, eller ska jag vara exakt så är moa 1 dag äldre. :) jaa.. & em´s har badat resten av dagen. OM hon älskar det!:) imorgon vill jag spela minigolf då vi inte hann idag! så hoppas på fint väder!

snart kommer min snygging hem & han vill ha mat då. så see ya´ all later!
PUSS!





snygg? håll tummarna på att gabbe tycker de så jag får till det ikväll ;)
hahah


Jennie

Grymt vacker :) fin tröja med :O



PUBLICERAT: 2010-05-23, 20:26:30 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: