2010-05-30
 20:32:07

> söndag!

vaknade av att jag låg halvt med arslet i gabbes ansikte.
haha, så skulle då inte jag vilja vakna iallafall!
emilia vaknade & var på bra humör, vi åt frukost & fixade emilia
sen gick vi till lekparken och lekte, hon tyckte det var så roligt att åka rutchkana (stavning?!) jag med för den delen.

sen har gabbe spelat match idag, vi hoppade att titta på den idag.
jag & emilia gick hem till mamma med en blomma & åt tårta istället på mors-dag. mys! liten somnade för ett tag sen, ganska sent idag men hon har varit på strålande humör exakt hela dagen idag! :) tänkte städa undan lite, eller det som finns att städa undan. just nu ser jag ingenting, haha. man ska inte klaga! kanske ett bubbelbad på det, gabbe vill säkert göra sällskap ;)!
sen titta på one tree hill i sängen! vad ska man titta på när det är slut?
hoppas entourage släpps snart!

-
på tal om min kommentar som ingen verkade gilla!
Om jag gillar att folk ammar offentligt? fuck no. klart barnet ska få mat
när det är hungrigt, men man kan ändå täcka över, man behöver inte sätta sig
mitt på bussen/tåget t.ex & slänga fram rattarna i någon annans ansikte.

" det är männskligt att föda barn, det är männskligt att amma, barnen har behov " det förstår väl vilken frisk människa som helst, & jag säger inte att man inte ska kunna amma offentligt. det är männskligt att knulla, det är väl ett behov för vissa det med, men gör man det offentligt när folk ser på? Nej!
inte alls samma sak, I know. jag är inte dum, men jag bara gillar´t inte. & det är inte sexistiskt, det är bara det att man behöver inte sätta sig på bänken utanför ica när bilen står parkerad 10 meter där ifrån!

jag släpper det, ya´ll get it.

bubbel nu & en kall öl på det kanske.. ja!

PUSS PÅ MIN FINA GABRIEL..
´som mitt hjärta aldrig kommer att sluta slå för,
som min mage aldrig kommer att sluta pirra för!
I will love you until death do us apart!




/M


Jennie

cool bild.



PUBLICERAT: 2010-05-30, 21:31:11 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: