2010-05-11
 22:49:47

fotboll, stekta bananer..

idag har vi varit & spelat fotboll. jag, gabbe & em´s också såklart.
för det mesta så satt hon på sin filt & lekte och hejade på, men hon vart glad
när hon fick stå i mål. haha, titta bara vad liten hon är! en jävla sötnos!
kass bildkvalité bara..







efter vi spelat i någon/några timmar så gick vi hem till siv & roland, em´s sover
kvar där i natt. vi lämnade henne ganska sent så vi inte är ifrån henne så länge,
det är svårt att inte sakna henne. sen vi kom hem har vi badat bubbel, of course.
lagat mat.. flintastek, potatisgratäng, rödvinsås & fetaostsallad. det var mums!
sen till efterrätt gjorde vi stekta bananer med socker & sirap och vaniljglas till!
så just nu känns som det som om jag skulle kunna rulla fram!

gabbe tittar på fotboll, för omväxlingskull! & jag skriver någon rad innan jag
lägger mig brevid honom innan det är sängdags. är svin trött, & imorgon så får vi sova
någon timme extra. det ska bli så skönt. det är typ psykiskt, man sover sämre när man vet att man måste gå upp tidigt när lillan vaknar.. men när hon väl sover borta så vaknar jag runt 07.00 i vilket fall. typiskt det där :/

nä, tv´n nu & pussas med min fina pojkvän!


Jennie

Hahah vad gulligt det ser ut , jaaam ge mig efterrätten :O så fin <3



PUBLICERAT: 2010-05-12, 15:54:31 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Emelie

Fin bild på er:) Ja det e skönt att bo i en trea då slipper man ju flytta sen när dom blir större. Jag bor med i en trea:D allt bra med er?



PUBLICERAT: 2010-05-13, 08:29:47 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Jennie

Aww tack finaste ^^<3.



PUBLICERAT: 2010-05-13, 21:48:37 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: