2010-02-16
 12:08:00

-

Anonym om måndag.:
bara så attt du vet så pratar emeli från sala massa skit om dig

- who doesen´t? ;) hon är lite sur för att hon var överviktig innan
sin graviditet, under sin graviditet & svinfet nu efteråt, svartsjuk alltså.. stackarn!
gör nått åt det, våga släpp taget om din chipspåse emelie!
:)


fuck that! Imorse fick jag lite sovmorgon igen, Gabbe
tog emilia som vaknade vid halv 7. jag gick bara upp & gjorde
lite välling och gav na de, sen fick jag somna om. min underbara :)
somnade tidigt igår gjorde jag också, så egentligen borde
det vara han som skulle få sovmorgon.
han får de imorgon!


nu är han & hjälper pappa, med vad vet jag inte.
men jag ska möta mamma om ett tag, handla & gå hem till dom!
ska bara ge emilia en ny outfit, då hon fortfarande har pyjamas på sig ;)






nu vill jag ha sommar!




nu lär jag fixa lillan!



Jennie

så fin är du , och ni är söta. aww har ni varandras namn på axeln:O



PUBLICERAT: 2010-02-16, 12:37:05 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Ellie<3

fina bilder:)



PUBLICERAT: 2010-02-18, 18:49:00 | URL: http://fluffiis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: